Ännu en måndag avklarad

Tjihooo! Nu är det bara 4 dagar kvar av slaveri innan man får festa till ordentligt.
Det är ju FÖLSEDA grappen!!!
Man blir ju än mer gammal och grå nu på onsdag så får ju ta chansen att parta medan man fortfarande kan ta sig till krogen utan rullator. Fast lite ser man ju fram emot att få rätten att slå ned snorungar med käppen och gnälla som en tvättäkta gammal gringubbe.
Vilken trevlig dag det varit då. Vädret har ju varit så supernajs, NOT, plus att man har den stora ynnesten att arbeta med såna genier. Btw, det där kallas sarkasm. Får fortfarande huvudvärk när jag tänker på konversationen i fredags där de diskuterade kloning. Och idag gick den enda roliga människan på semester också. Vem fan ska man snacka med nu då? Den lilla stalkern kanske? Eller varför inte gamle a-lagarn? Eller kanske muppen? Såna skojsiga människor att man nästan får diarré av lycka. Crap on a stick säger jag bara!
Fast det var ju inte helt och hållet en bajsdag iaf. Var poppis som fan idag. Verkar som alla flickor kom överens om att välja just idag att vara snälla mot lilla Daniel. Vilken var ett bra val må jag säga.
Både I och L hörde av sig för en gångs skull och fick ett par snuffsiga sms av M som jag inte hört av på typ ett par månader, och sen ringde K som jag inte heller pratat med på rackarns länge. Sedan fick man prata lite med B dessutom, och hon går ju inte av för hackor kan du ju fethaja. Om man bara bodde närmre...
Nä, nu ska jag fan få i mig lite mat. Mums!!!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0