Äntligen helg...

Fast vad spelar det för roll när man är sjuk. Suck och snyft och buhu...
Men imorgon så borde jag vara fit nog att åtminstone ta ett par öl. Behöver umgås med lite roliga människor så man slipper tänka på dumma saker. Som hur mycket man hatar Australien t.ex.
Vet inte riktigt hur jag ska göra angående den saken. Det var ju bara en vecka, men det hände ju mycket under den tiden. Men nu måste man vänta ett helt år. Är det verkligen något jag kan klara av. Jag både vill och inte vill på samma gång. Förvirrar mig själv märker jag...

Jaja, see ya på Medusa imorgon boys and girls!


Dagens tips: honung är fucken najs på vissa utvalda kroppsdelar.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0