Back again...

Jäklar i mig, det var inget kort litet uppehåll det där. :-P
Men men, man kan ju inte klaga. Det är ju ändå gratis plus att jag är rätt säker på att dem inte dröjde så bara för att jävlas...
Så hur var allas helg då?
Min var rätt najs. Lördagen åkte jag till kusinen och softade lite. Drack ett par öl, kollade tv, snackade lite skit... Funkar alltid. Stack in till stan halv 1 och hälsade på bror på Medusa. Hängde med honom i dj-båset och snackade med alla trevliga stammisar. Det var kort sagt najs. Synd bara att det blev sommartid så det försvann en timme där. :-)
Sen stack vi till Patricia, gamla hederliga köttmarknaden. ;-)
Där var det som vanligt. Många fyllon och få vettiga. :-P
Fast jag fick ju i alla fall nöjet att träffa lilla L där. Hon var väl inte så där jättenykter kanske, vilket kan förklara de ovanligt flörtiga sms:en man fick tidigare under kvällen, men hon var lika trevlig som vanligt. Lyckades till och med stjäla till mig en kyss eller två på vägen hem sen. ;-)
Fast hon blev lite putt för att jag ville åka hem själv och sova. Flickor är allt bra konstiga...
Lyckades missa första tåget hem också så var inte hemma förrän halv 8 på morgonen. :-P
På det stora hela var det en bra kväll. Jag drack bara några bira så man var nykter och trevlig och kommer för en gångs skull ihåg vad som hänt. ^^

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0