Bläää

Fan att man ska ha så jävla svårt att somna. Låg vaken i typ 4 timmar helt i onödan. Och naturligtvis började man tänka på saker man gör bäst i att hålla sig borta från. Jävla L.I. att dyka upp i tankarna just som man börjat få lite ordning i kaoset!!! Deprimerande... Orkade inte ens gå till jobbet idag så fick ta en sjukdag. Hmm... kan man bli bittrare månntro?
Skrev till och med en liten dikt mitt i natten. Kommer fan knappt ihåg att jag skrev den, men där var den när man vaknade. Knappast mitt bästa alster, men rätt så känslofylld iaf.



Ännu en dag passerar, knappt mer än ett hjärtslag
Skymningen nalkas sakta, fäller sin mörka svepning över kropp och själ
Liv förbyts åter i död
Tankarna tillhör den ensamme allena, tankar av djupaste svärta och ljuvligaste ljus
Livets lyckligaste stunder förbleknar vid minnet av ögonblicken med dig
Tystnaden skriker ikapp med min själ
Tystnaden, allt livs motpol
Sakta randas gryningen åter
Endast ett hjärtslag från döden

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0