Söndagssoft

Det var en trevlig kväll igår. Mycket folk på Medusa, trevlig stämning, bror lirade najs musik, ölen var billig, kusin och polare där, inte mycket att klaga på alls. Utom att det höll på att köra ihop sig där ett tag. Men som tur var så ordnade det upp sig till slut. Men nära ögat var det där för en stund, lite väl nära. Får fan ta och sluta med sånt helt enkelt.
Idag är det softish softish som gäller. Mjukisbrallor, cola, ostbollar och film. Inte illa pinkat av en trähäst med torr snutta...
Imorgon är det tillbaka till slaveriet som gäller, men för en gångs skull så känns det som att det är långt dit. Hela kvällen på mig att göra absolut ingenting produktivt.
Börjar annars bli dags att fundera på när man ska bege sig ut i landet. Hade ju tänkt hinna med både Göteborg och Skellefteå denna sommar. Måste komma ihåg att kolla när det funkar för dem. Vilket jag tyvärr lär ha glömt bort inom 10 minuter.
Nu blir det soffan för min del. Men först ska vi smörja in mina stackars knallröda armar.
See ya boys and gals!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0