Suck

Ingen bra dag idag. Börjar fan bli sjuk tror jag. :-(
Och inte lär man väl kunna sova heller. Stackars lilla Daniel...
Usch och fy vad det är synd om mig. ;-)

Fan, den här bloggen har ju förvandlats till värsta dampsidan.
Hur spännande kan det vara för någon annan att läsa mina (för det mesta) meningslösa infall? :-P
Men men, antar att det är just det som är hela grejen.
Och man har ju märkt att man inte är ensam om att verka nästan skrämmande ytlig. ;-)
Fast de flesta verkar ju i vart fall kunna säga något vettigt då och då, eller åtminstone vara underhållande, till skillnad mot "vissa" andra (läs "mig"). ;-P

Nä, nu ska jag sluta gnälla och krypa ned under täcket med en bra bok.
Sov gott alla glada.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0