Tisdagar suger

Jahaja, då ska man visst stå i garderoben på fredag också. Det funkar ju perfekt. Lite extra pengar till lördagen när jag och Jimmie ska göra stan... Me look fram emot! Undrar bara vart man ska gå... hmm...
Fan vilken seg tisdag i övrigt. Händer verkligen ingenting, och inte orkar man se till att något händer heller. Och som omväxling så är det absolut ingenting på tv. Undrar var fan alla bra tv-program har tagit vägen. Är det bara en romantiserad bild av förr, eller fanns det verkligen mer sevärt på tv när man var yngre...? Ja, det tål att tänkas på.

Annars så har jag en del annat att tänka igenom tror jag. Måste se till att bestämma mig någon jäkla gång. Börjar bli lite väl många på en gång nu. Och med mitt minne så är det ju inte så där jättebra.
Och ärligt talat så börjar man ju bli lite trött. Det är ju inte ens underhållande längre. Eller åtminstone inte riktigt lika kul som förut...

Nu är det bara lite mer än en månad tills fotbolls-em börjar. Det ska fan bli najs. Får verkligen hoppas att vädret är fint så man kan sitta på uteserveringar och i parker och liknande. Naturligtvis med en iskall öl i handen. Fotboll och öl (i vettiga mängder) hör ju faktiskt ihop.
Men vad bra då. Nu blev man ölsugen också. Undrar om man ska ta ett par kalla på torsdag kanske. C sa ju faktiskt att hon ville hitta på något då. Hade kunnat haft kul imorgon också fast då ska man ju jobba så det sket sig ju.
Nä nu skiter jag i det här.
See ya peeps!

I övrigt så anser jag att Australien bör förstöras!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0