Allmänt bitter idag igen

Får väl göra en liten recap av gårdagen antar jag. Om det nu skulle finnas någon som är intresserad...
Det började ju inte så där värst bra eftersom jag lyckades missa tåget och därmed kom typ en halvtimme sent till jobbet. Chiefen sa inget om det men det är ju inte bra ändå. Men men, som tur är så är det ju inte så där yetimycket att göra första timmen eller två.
Resten av kvällen var rätt död. Och tyvärr var det en massa konstigt folk ute dessutom. Det är fan inte lätt att vara trevlig mot folk när det enda man vill är att lyfta dem i håret och örfila upp dem! Man blir så fucken trött ibland... Tur att man är en pacifistisk liten pöjk. :-P
Och ett litet tips flickor: det är inte och kommer aldrig att vara charmigt att mer eller mindre rätt ut fråga om man vill knulla. Det är ju lite minuspoäng på sånt... Riktigt äckligt är det till och med.
Men en liten höjdpunkt var ju att Henke kom förbi lite efter 1. Det är alltid najs. Han är en sån snäll och trevlig liten pojk. :-)
Och på partyhumör var han också den rackaren.
Efter jag slutat gick han och jag till båten där partajandet fortsatte. Åtminstone för vissa. Själv var jag så jävla seg så jag var knappast något roligt sällskap. Men folk verkade ju klara sig bra utan mitt luminösa sällskap. :-P
Snubblade hemåt vid 5 (snubblade av trötthet, inte onykterhet) och tog mig en liten giro pita som vanligt på vägen. Kvällen hade ju faktiskt kunna slutat mycket bättre än så, men tyvärr var det vissa som var lite udda igår. Synd, riktigt synd...


Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0