Bakislördag...

Nä, rubriken till trots så är jag faktiskt inte bakis. Mår till och med rätt bra. Lite småseg och hungrig bara, men det är allt. :-)
Det var en rätt najs kväll igår. Var först på Snaps ett tag, tog ett par öl. Sen blev det Beefeater en stund och sedan knallade jag ned till Medusa. Sammanlagt så blev det ju en hel massa öl. Jag blev lite farligt fuller där ett tag, men det lyckades jag avhjälpa med en snabb korv. Smart tänkt Daniel. ;-)
Sen avslutade man kvällen på Patricia som vanligt, och sen blev det första tåget hem. :-)
Summa summarum så var det ju en bra kväll med trevligt folk...

Sprang förresten på Jessica utanför Beefeater. Det var ju en riktigt rolig överraskning. :-)
Har ju inte träffat henne på ruskigt länge. Vi kom överrens om att träffas senare på Patricia, men tyvärr hittade jag henne inte och tydligen så har hon också bytt nummer. Inte så konstigt kanske, det jag har är väl typ 5-6 år gammalt. :-P
Men men, får ta och styra upp nåt någon gång. Skulle vara najs att gå ut och partaja lite med henne och kussen och Sabina. Like the good old days. ^^

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0