Dagens låt... Tenacious D - Fuck Her Gently

Videon är ju bara för fucken rolig! ^^
Och passar bra in på Daniels dagen-efter-humör också... ;-)


Säg vad du vill
Postat av: Anki

haha den musikvideon är söt :-)Söta skinande rumpar med xD

2008-08-24 @ 21:05:09
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Joana

Ja alltså man har 1min på sig när man skadar att återhämta sig, köra kylsprej osv. Och han råkade överskrida det....dettta var en medaljmatch! Så jag tyclker att det är fel utav domare att avbryta matchen och ge segern till den andra för en sån liten skitgrej....okej om det är vanlig match...men vafan! Killen ledde t o m, jag hade också velat sparka sönder domaren då....fast hade inte gjort det såklart :P Sen var han 33år....han sista chans att vara med i OS, Så jag förstår honom till 100%

Men som sagt, var det jävligt dumt som kan förstöra för sporten om dom väljer att ta bort den från OS...





tack så mycket förresten! :)

2008-08-24 @ 21:48:52
URL: http://atletico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0