Dags för sängen

Hoppsan vad tiden sprang iväg då. Den är ju typ snart elva. Dags för denna lille pojke att krypa ned i sängen. För till skillnad mot vissa andra så har inte jag semester så jag kan inte ligga och lata mig i sängen hela dagen imorgon. ;-)
Jag måste ju gå upp tidigt och åka och lata mig på jobbet istället. ^^
Nä, nu är det bäst jag kryper ned innan jag fastnar här. Har ju en tendens att vara en aning lättdistraherad. Bara en aning.
Men vad tusan var det jag skulle göra imorgon då. Hmm... Det var ju något vikitgt. Har jag för mig. Nu kommer jag ju ligga och fundera över det halva natten. Crap on a stick! Det var ju inget bra. Den som har någon ledtråd om vad det är kan ju gärna slå en pling och påminna mig. :-P
Pokonis på er alla små...

Säg vad du vill
Postat av: helena

trevligt med kommentar från sthlm. hoppas inte det regnar alltför mycket där i helgen när jag tänkte hälsa på!

2008-08-04 @ 23:04:17
URL: http://sinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0