Ett nytt inlägg

Det var ju ta mig tusan lite sol idag. Typ en timme eller så. Det var ju inte så illa alls. Rena rama värmeböljan. :-P
Hoppas man får åtminstone några dagar till med ordentlig sommar innan hösten kommer på allvar. Vilket nog tyvärr är allt för snart...

Idag är det onsdag. Lill-lördag även kallat. Nästan så man funderar på att åka in till stan och ta en öl eller två. Skulle ju inte vara helt fel. Fast folk jobbar ju och står i, så ingen som har tid eller ork till sådant.
Jag får väl helt enkelt hålla mig till i helgen. :-)
Och apropå det, var någonstans ska förfestandet stå? Känner ju inte för att sitta hemma och glo till typ tio på kvällen. Och ingen idé att åka tidigare än så för då är det ju ganska så tomt på Medusa. Så säg nu, vad ska vi hitta på?

Nu ska jag gå och kolla lotto-dragningen. Ska bli najs att vinna miljoners miljarder. ;-)

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0