Fan vad jag gnäller

Fan vad seg jag är. Vill bara ligga och sova bort hela dagen. Har ju inte sovit så där värst mycket denna vecka. Och hungrig är man också. Glömde bort att käka igår innan jobbet (ja, jag är glömsk), så enda jag ätit sedan torsdags kväll är en gyro pita som jag slängde i mig på vägen hem inatt. Lite hungrig är man ju minst sagt. Och när man vaknade idag så hade man fått lite taskiga sms under morgonen. Jag fattar då ingenting. Och till råga på allt så har man ont i ryggen. Ja du, inte mycket som går min väg idag. :-P

Fast jag lyckades ju vinna lite pengar på roulette igår i alla fall, så helt missnöjd kan man ju inte vara... och det var ju najs att ta ett par öl med Jeppe efter jobbet igår.
Hmm, jag måste nog lära mig att fokusera lite bättre på det positiva. Kan ju inte gå och älta massa skit hela tiden. Blir man ju bara deprimerad. Jag kan ju inte hjälpa att andra människor är idioter.
Nä nu ska jag äta lite fiskgratäng.
Adieu

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0