Fest ida', tralala...

Nu börjar det rycka ordentligt i öltarmen. Så lika bra man öppnar en kall och njuter en stund. Har ju hetsat runt lite idag, så det är jag ju verkligen värd. ^^
Lite kläder blev det ju trots allt. Åkte ända till Väsby centrum och lallade runt. Men mitt lallande till trots så lyckades jag inhandla både ett par jeans och två stycken tröjor. Dutti Daniel. Dutti I tell you!
Ikväll ska det partajas go' vänner. Men folk är ju lite sega som vanligt (kanske för att de supit bort pengarna förra helgen) så vete tusan vad som händer. Får nog ta och ringa ett samtal eller två. Uschiamig så jobbigt. :-P
Men jag åker väl helt enkelt bara in till stan och ser vad som händer. Något roligt lär ju med all sannolikhet dyka upp. Call me mr Fun-magnet! Eller nåt sånt. Kan ju låtsas i alla fall...
Nä gott folk, nu ska jag njuta av min öl och greja med annat.
See ya.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0