God kväller

Aaaaah! Det var skönt det, ett par timmars sömn är ju aldrig fel. Nu slipper man vara allt för trött på jobbet ikväll. Smart tänkt av lilla Daniel. :-P
Och mysko och underhållande drömmar hade man också... Man undrar ju nästan om man är riktigt frisk ibland. Men men, det är ju aldrig roligt att vara "normal". ;-)

Så vad ska alla andra göra ikväll då? Någon som ska göra något skojsigt? Dem som har tråkigt kan ju poppa förbi Medusa och roa mig. ;-)
Jag lovar att vara yetisnäll till och med. Hedersord! ^^

Nu ska det käkas något, och sen dags att börja göra sig iordning. Jag har ju inte så där yetibråttom, men jag är ju rätt långsam av mig så lika bra att sätta igång så snart som möjligt. :-P
See ya peeps.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0