Kors i taket!

Prisa gudarna. Jag har skådat ljuset. Haninge Centrum var vänligt nog att tillmötesgå mina ringa begär. Ta mig tusan, men jag lyckades hitta lite kläder. Det kunde man ju aldrig ha trott. :-P
Fast det var ju Haningedagen idag. Hade jag helt glömt bort. Massa jippotjafs och grejer. Fast mestadels utanför centrum så det var ju inte allt för farligt. Men lite sugen var man ju på att hoppa lite granna i hoppborden. ^^

Nu börjar klockan närma sig hour zero. Snart dags att börja inmundiga diverse rusdrycker. Så att Daniel blir så där rolig. Och konstig. Eller konstigARE kanske är mer korrekt...
Frågan är ju bara om lilla Henke ska med eller ej. Det lät ju lite osäkert, men det är ju fullt förståeligt nu när han har söta lilltjejen och allt. Men lite ego är man ju så man önskar att han hakade på. Vi får se helt enkelt.
En trevlig kväll lär det bli utan tvekan.
Och nu smygstartade jag lite med en iskall bärs också. Så vi får väl se vart detta bär. ;-)

Säg vad du vill
Postat av: Angel

Kul med en kille som bloggar :)

Postat av: Daniel

Sup inte för mycket nu! Å ha colan färdigt kyld tills imorgon!

2008-08-23 @ 20:36:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0