Magkatarr

Idag har Daniel varit hos läkaren. Daniel är visst sjuker på riktigt. Inte bara inbillning. Som den där gången när jag trodde jag hade fått knutor på livmoderhalsen... Men det är en helt annan historia.
Magkatarr har jag hur som helst. Antagligen. Farbror doktorn var ju inte helt säker, jag kan ju också vara gravid. Man vet ju aldrig i dagens samhälle. Skulle inte förvåna mig om hon skulle vägra att ta sitt ansvar också. Lämna mig ensam med barnet. Aldrig någon som tar sitt ansvar nu för tiden...
Men nu blev jag lite sidetracked igen. Tillbaka till min mage. Den är blek som snö och talar med mig på nätterna. Dessutom så värker den emellanåt. Den har tydligen skaffat sig katarr, vilket är en indisk schiffonje-liknande möbel om jag inte har fel. Varför magen skulle skaffa sig en sån vete tusan, men farbror doktorn sa ju det.
Och dessutom sa han att jag skulle ta det lugnt och inte stressa. Hahahahaha! Stressa?! Hahaha! Aaaaaah... Det var roligt det.
Hur som helst skulle jag sluta med det. Så kanske det inte blir sämre. Så kanske magen säljer sin katarr så jag får plats med mat igen. Eller nåt sånt.
Hmm... Undrar om jag har feber...
Toodles

Säg vad du vill
Postat av: Elisabet

aooow...

Sånt skit vill man inte va med om... asså magkatar. :D



Kram Elisabet

2008-08-28 @ 15:11:25
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0