Så vart det helg igen

Den här veckan gick fan fort. Helgen är ju redan här! Tjihoooo! Party, party, partyyyy! :-D
För alla andra i alla fall. Själv ska jag jobba både fredag och lördag kväll så det blir ju inte mycket fest för min del. Men jag klagar inte, alltid roligt när det kommer massa smått intoxikerade flickor och flörtar med en. ^^
Och dessutom får jag betalt för det. Kunde ju knappast bli bättre. :-P
Mitt festande får helt enkelt vänta till nästa helg. Och förhoppningsvis kan Jimmie haka på då, så det kan bli rackarns roligt.

Varför är det så himla svårt att hitta det man letar efter? Åkte till stan efter jobbet för att kolla runt lite, i första hand efter någon trevlig tröja. Behövs ju nu när det snart kommer börja bli lite kyligt. Men tror du man hittade någon tröja... nä du, istället kommer man hem med en skjorta, en keps och ett läderarmband. :-P
Javisst ja, skosnören också. Icke att förglömma...

Nu är det nog bäst att jag fixar mig lite käk. Och hinkar i mig lite cola. Var ju i stan alldeles för länge så nu hinner jag ju inte ta ett par välbehövliga timmar sömn inför kvällen. Men det ordnar sig nog. Lär väl vara lite seg men det är inget som inte ett par red bull kan åtgärda. :-)
See ya later pojkar and flickor.

Säg vad du vill
Postat av: Robin

Fan vad tråkigt ;)

2008-08-15 @ 18:33:25
URL: http://robinharnesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0