Satans tråkdag

Blä vad uttråkad man kan vara då. Finns fan inte ett skit att hitta på. Alldeles för lat för att göra något avancerat, och det är lite väl sent att åka iväg någonstans. Tv:ns utbud är lika uselt som vanligt, och hjärnan är allt för seg för att komma på något annat. Den som skulle ha något spännande förslag är ju välkommen att höra av sig...
Men men, det är ju läggdags för den här gubben snart. Man måste ju upp tidigt och så. Fuck vad tråkig jag är. Ser fram emot att få dra sig till sängen. Fy skäms på mig själv. Spö borde jag ha helt klart...
Men till helgen blir det nog annat ljud i skällan. Då ska det partajas och busas och allt möjligt. Vilka följer med?

Trots att jag inte är så där hiskeligt intresserad av skiten så har jag gluttat lite på OS idag. Finns ju inte så mycket vettigt på tv ändå. Såg Usain Bolt springa 200 m. Och lite imponerad blev man ju minst sagt. Först slår han världsrekord på 100 m häromdagen och sen gör han detsamma på 200 m idag. I motvind dessutom. Ganska duktigt må jag säga.

Säg vad du vill
Postat av: Fru Frost

Hahahaaa....muntergök där... =0)

2008-08-20 @ 20:21:22
URL: http://frufrost.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: hehe nej precis :)

2008-08-20 @ 20:26:30
URL: http://ronjafjellstrom.blogg.se/
Postat av: Moniqe

JEVLAR nu designe!

Snygg.

Lite som en utekväll. Eller nått. ^^

2008-08-20 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0