Seeeeg eftermiddag

Suck. Alldeles för lång lunch idag igen. Visst är det najs med lite extra tid men två timmar är ju bara jobbigt. Man blir ju alldeles dampig. :-P
Men men, vad kan man göra åt saken? Det är ju idioterna på Akelius som inte gjort sitt jobb, och tack vare det så kan inte vi göra vårt heller. Jävla stolpskott dem har där borta. Dagens ungdom säger jag bara. ^^
Men nu är det bara tre och en halv timme kvar tills man slutar. Då ska jag hem och dega något fruktansvärt. Kanske skriva lite granna också, det har fan i mig perkulerat länge nog nu. Får ju ta och skärpa till mig! Dum Daniel!
Nä, det var allt för stunden.
Och oh så intressant var det också. :-P

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0