Seg liten tisdag

Aaah. Skönt att vara hemma. Bara softa och ta det lugnt. Det var ju faktiskt en arbetsam dag, även om eftermiddagen var lite lugnare än förmiddagen. Man var ju alldeles trött och svettig redan vid 9-tiden. Det märks att folk har börjat komma tillbaka från semestern. Fler grisar i farten nu. :-P

Sen gjorde jag misstaget att kolla runt i Haninge Centrum igen. Att jag aldrig lär mig. Åkte dit efter jobbet i hopp om att kanske hitta några kläder eller nåt. Men som vanligt fick man tji. Jävla pisskommun man bor i! Ska man verkligen behöva åka flera mil för att ens kunna ha några bra butiker att kolla runt i?
Jag får helt enkelt dra in till stan på fredag efter jobbet. Jobbar man halvdag så är det ju lika bra att ta till vara på det. ^^

Fortfarande i valet och kvalet om jag ska ut och ta ett par onsdagsöl imorgon... Vill ju gärna ha någon med mig, blir ju liksom lite roligare så. Visst kan jag prata med mina röster i huvudet men man tröttnar ju så snabbt på dem. :-P
Någon som är sugen på att gå till Anchor eller Medusa imorgon?

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0