Slitsam dag än så länge

Men vad tusan nu då. Idag har man ju jobbat arslet av sig. Hur mycket som helst att göra på förmiddagen. Och igår var det hur lugnt som helst. Skulle dem inte kunna sprida ut det lite så man slipper bli uttråkad ena dagen, och helt slut nästa...? :-P
Vad ska jag äta för lunch? Jag är yetihungrig. Fast ändå inte, eftersom jag mår lite piss idag. Nåt jävla vajsing med lilla maggen. Inte bra, inte bra... :-/
Får hoppas att lite käk kan åtgärda problemet.
Så nu är jag off to eat pojkar and flickor.
See ya!

Säg vad du vill
Postat av: Anki

haha vajsing med lilla maggen :P okej maggen har jag hört innan men "vajsing"?!

2008-08-12 @ 19:41:28
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0