Snart helg... eller?

Så har också den här dagen rusat förbi. Vad mycket man fick gjort idag då. Inte! Men imorgon ska jag vara duktigare, jag lovar. Tror du mig inte...? ;-)
Faaaaaaan! Nu är det dags att det blir lite trevligare väder snart. Kan ju inte ha sånt här sunkväder hela augusti heller. Dem sa ju visserligen att det skulle bli lite finare framåt helgen, men smhi är ju knappast direkt pålitliga så vete tusan vad man ska tro.
Äh, spelar ju egentligen inte så stor roll. Det finns ju inte så där rackarns mycket spännande att hitta på ändå.
*suckar uppgivet*

Jag funderar fan på att gå ut och ta ett par öl på onsdag, lill-lördag och allt. Jag ska ju jobba fredag och lördag så det blir ju inget festande i helgen så då är det lika bra man tar tillfället i akt. Så är det någon som ska med på onsdag då? Jag bjuder på ett par kalla om ni är snälla. Undrar bara om lilla Jeppe jobbar då... hmmm...
Förresten, var tusan är kräftskivorna? Har alla blivit så läskigt gamla att dem inte festar längre?
Jävla samhälle!


Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0