Söndag

Nå. Har ni varit i kyrkan idag? Det är ju faktiskt söndag. Ni vill väl komma till himmelen? Då måste man gå i kyrkan har jag hört. Eller nåt sånt... Om man trodde på sånt tjafs då förstås.
Uschiamig vad uttråkad jag är idag. Kan verkligen inte komma på något kul alls att göra. *suck*
Alla förslag välkomnas...

Åh! Höll nästan på att glömma. Jag har varit en liten klant nu igen. Har glömt min limpa cigg på jobbet, så nu var jag tvungen att köpa dyra cigg på tobaksaffären. Inte smart Daniel. Att betala nästan dubbla priset är ju lite onödigt, och allt bara för att jag är en glömsk klant. :-P

Idag tog vi vår första OS-medalj. Duktigt Sverige. Första och sista medaljen gissar jag på...
Vi är ju rätt usla på alla idrotter och sporter nu för tiden.
Det var bättre förr vänner.
Allt var bättre förr.

Säg vad du vill
Postat av: Anonym

Bio?

2008-08-10 @ 15:21:37
Postat av: Anki

Ja du jag har varit uttråkad heeela helgen så jag längtar till jobbet imorgon. Det är illa!

2008-08-10 @ 18:23:05
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Anki

Jotack jag behöver lite sympati här :P Gå gärna in på min blogg och svara om giftermål hade varit kul att höra en killes åsikt nån gång :-)

2008-08-10 @ 19:08:25
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0