Till sängen!

Uschiamig. Börjar bli lite trötter. Tror nästan det är dags för sängen snart, så man kommer upp ordentligt imorgon. Ja ja! Jag vet! Jag är en gammal gubbe som går och lägger sig så här tidigt. ^^
Dessutom behöver jag ju sova ut så man har energi för att åka och shoppa kläder på eftermiddagen och sen in till stan och börja parta. Man är ju faktiskt ingen ungdom längre. Jag minns den tiden när man kunde partaja flera dagar i rad utan problem. Nu är det ju nätt och jämt att man klarar en endaste liten utekväll. :-P
Fast denna helg blir det nog två faktiskt. Fast på lördagen lär man ju vara segare än segast antar jag, men det är ju sånt man får leva med. :-)
Nu bär det av mot sängen så godnatt på er alla små pussgurkor.
Sov gott och söta drömmar.
Adieu

Säg vad du vill
Postat av: jasmine

det var ett skämt, kallas ironi.

2008-08-08 @ 14:06:07
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0