Tråkig liten tisdag

Näpp. Funkade fan inte. Fortfarande samma pissväder. Säg inte att jag inte varnade dig din jävel. :-P

Vad händer i helgen då gott folk? Jag är partysugen ju. Vem vill leka med mig? Och vem tänker ha förfest då? Jag vet ju att ni alla vill så gärna så. ;-)
Den som har något trevlig förslag kan ju alltid höra av sig.
Rackarns vad partysugen man är då. Har ju bara tittat på när alla andra blir fulla i två helgers tid nu. Dags för mig att få min beskärda del av alkohol.
Hmm, man låter ju alldeles alkoholiserad. Det var ju kanske inte riktigt meningen. :-P

Men men, det där är ju flera dagar in i framtiden. Vad tusan ska man hitta på ikväll? Skulle ju vara najs att bara softa med en bra film eller nåt. Men man är ju alldeles för dampig för att glo film själv, så man får väl hitta på något annat. Aldrig någon som vill leka med mig. *snyft och buhu*

Btw, någon som såg det där "monstret" i tidningen härom dagen? Det dem hittade på någon strand borta i USA. Har för mig att det var där i alla fall. Freaky stuff hur som helst säger jag bara. Såg ju helt mongo ut.

Eller vad tycker ni? :-P

Säg vad du vill
Postat av: Sofia

kan man lugnt kalla freaky stuff asså :P kan det verkligen va sant att de har hittat nåt så groteskt? ser ju nt riktigt verkligt ut det där djuret elr vad det är ;)

2008-08-06 @ 21:59:40
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0