Uttråkad...

...som en adhd-gnu med seriös damp. Typ. :-P
Inte mycket att göra idag inte. Men inte på grund av mig i alla fall. Dumma Akelius säger jag bara... Dem är ju rätt duktiga på att vara dåliga på sitt jobb.

Fan, skulle behöva shoppa lite kläder. Det ska jag nog göra på fredag tror jag allt. Hmm... Ja, vi får väl se. På fredagar så är det ju bara halvdag så det borde ju hinnas med utan att det inverkar allt för mycket på mina festplaner. ;-)

Och idag har jag spelat på lotto. Så imorgon är jag miljonär. Jag lovar. Helt säkert. Hedersord.
Jag bjuder i helgen med andra ord. ^^

Säg vad du vill
Postat av: Jessi

tur det ^^ Jag sov inget vidare..

2008-08-06 @ 16:16:20
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0