-_-

Bah! Bajsdag. Så seg, så seg. Måste nog gå och lägga mig snart. Särskilt med tanke på att jag varit ett litet klantarsel och glömt köpa cigg. Nu är ju allt stängt och jag har endast en ynka cigarett kvar. *suck*
Kommer nog vara aningens grinig imorgon bitti. ;-)
Men tur att man är trött i varje fall. Kanske man kan somna snart så man slipper abstinensen... eller nåt sånt. Och ännu större tur är ju att pressbyrån öppnar 6 på morgonen.
Ja ja, allt ordnar sig till slut. Antar jag... Får ju ändå åka buss imorgon. Ska väl vara glad för att dem går som dem ska mañana i varje fall.

Och som avslutning så vill jag be universum om en tjänst, nämligen att ge flickor lite självinsikt och självkritik.
Tack på förhand...

Det var alles idag.
Go'natt.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0