Ännu en dag avklarad

Det var lite osäkert där ett tag, men jag överlevde tydligen denna arbetsdag också. :-P
Jag vill ju gärna inte klaga på vädret, Daniel tycker ju om sol och värme, men skulle det inte kunna vara åtminstone liiiite svalare just när man jobbar. Kan ni vädergudar fixa det nu tack? Det skulle verkligen uppskattas.
Tack på förhand/Daniel

Imorse var Daniel en liten tröttis. Tog mig alldeles för lång tid att komma upp, FY på sig!, så jag var försenad över en halvtimme. Det gjorde ju inte så där rackarns mycket som tur är, tack vare trevliga och överseende chefer, men man känner sig ju lite skyldig ändå. Särskilt eftersom de jag brukar åka med på morgonen redan hade åkt iväg och det visade sig att de hade massor med tungt jobb att göra. Shame on you! Shame on you two times!
Btw, om någon kan komma på vilken film eller serie det där är ifrån så kan han/hon få en öl eller nåt... eller något annat av likartat värde. :-D

Imorgon blir det glidardag på jobbet. Chefen bestämde att vi slutar efter 11 någon gång och sen ska vi alla åka iväg till Årsta eller Nicksta havsbad. Bada, sola, snacka skit, käka lite. Enda som saknas är ett par kalla bira. Men det kunde ju ha varit värre om man säger så. :-P

Nu ska jag låtsas att jag gör något vettigt så vi höres senare.
Ta-ta!


Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0