Äntligen måndag!

Åh så härligt! Äntligen så har det blivit måndag igen! Den bästaste av alla dagar. Så rackarns skönt att helgen äntligen är över. Och ja, det där kallas ironi.
Fucken seg idag. Tycker inte om sånt. Somnade ju sent som fan, trots att jag var så jävla trött igår. Vete fan vad det är med mig. Men men, if it ain't broke why fix it... Fast lite trasig börjar man ju känna sig.
Men helvete vad jag svär märkte jag nu. Är det verkligen nödvändigt månntro. Eller kan lilla Daniel klara utan att häva ur sig massa profaniteter... Äh, fuck it! Inte orkar man väl bry sig om sånt. Och dessutom så låter jag ju så jävla tuff när jag svär. ;-)
Så vad händer ikväll då go' vänner? Någon som har något roligt att berätta? I mitt liv händer ju inte ett jävla skit, så nu får ni andra ge mig något att förundras över eller avundas eller whatever... Låt mig leva genom er! Please! Snäääälla! :-P
Nä, nu ska jag fan i mig ta och göra något vettigt.
Typ vaxa skinkorna eller skriva haiku eller nåt sånt...
Toodles!

Säg vad du vill
Postat av: melinda

du kan ju gå med på en promenad o sen käka lite sushi. så spenderar jag min kväll iaf :)

Ska du mä? ;P

2008-07-14 @ 19:15:26
URL: http://mellemupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0