Äntligen...

Idag så kom min rackarns mobil äntligen. Så efter jobbet så åkte man in till Webhallen och hämtade ut den. Riktigt najs att slippa den gamla bajsmobilen, den var ju inte direkt jättebra om man säger så. :-P
På vägen hem passade jag på att köpa en keps också, min gamla favorit blev ju helt förstörd i tvätten härom dan. Gick förbi JP i hopp om att polaren skulle jobba, men tyvärr inte. Men köpte kepsen hur som helst, kollade där hur man såg ut i den och det funkade ju, men sen när man kom hem så såg den helt plötsligt för jävlig ut. Jag har blivit lurad! Ja ja, så går det när man impulsköper saker. :-P

Fast allt stressandet blev visst till ingen nytta. Skyndade ju in till stan och hem igen för att hinna komma iväg och ta ett par lill-lördagsöl, men tyvärr så visade det sig att I inte mådde så bra idag (krya på dig). Det var rackarns synd det. Hade ju sett fram emot att ta ett par öl medan man spelade kort och snackade skit. Fast man kan ju inte alltid få som man vill. Man får göra det någon annan gång helt enkelt. ^^

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0