Åter måndag...

Helgen över. Vardagen tillbaka. Lite synd det. Fast kan ju inte klaga, hade ju en rackarns najs helg.
Kom visserligen iväg ganska sent i lördags, men var på Medusa lite innan 11 i alla fall. Då var Henke redan där, så det var ju najs det. Satt en stund på uteserveringen och snackade lite om allt möjligt innan vi gick in.
Spenderade större delen av kvällen i och runt dj-båset; brorsan jobbade ju.
Mycket bra musik var det ju, och Henke var på riktigt roligt partyhumör. Hade kul som fan kan jag säga. Var ju rätt länge sedan jag träffade den lite parveln, får fan se till att träffas lite oftare. :-)
Sen var det massa annat folk där. Robin, Crickan, Rebecka, Per, Mickis, Thessan, Nettan med flera... Massa roligt folk att snacka med var man än gick någonstans.
Det var hur som helst den roligaste utekväll jag haft på väldans länge.
Men lite smolk i bägaren var det ju dock. Vissa griniga personer som anklagar en för massa konstiga saker. Men men, orkar inte ens bemöda mig med att bry mig. :-P

Fast beslutet att gå till Patricia när Medusa stängde var ju inte så där yetibra kanske. Det var ju visserligen najs att snacka lite skit med Jeppe, men det hade ju varit smartare att ha åkt hem direkt istället. Var ju så rackarns trött...
Så trött att jag lyckades somna på tåget hem sen. Åkte hela vägen tillbaka åt fel håll. Vaknade typ i Bålsta. *suck*
Satt med andra ord över 3 timmar på tåget, innan jag ens kom hem.
Men jag måste poäntera att det inte var alkoholens fel, utan för att jag sovit så pissigt på sistone. Åtminstone var det bara lite alkoholens fel. För så särskilt onykter var jag ju inte. :-P

Men när man väl kom hem blev det ingen vila. Hade ju pratat med kusinen om att komma ut till deras landställe på söndagen. Så man hann ju knappt mer än att komma hem och slänga sig in i duschen innan det var dags att åka iväg igen. Och ironiskt nog så ligger ju landstället i Kungsängen, typ där jag var när jag just tagit en liten tupplur på tåget. ^^
Det var ett najs litet landställe. Där satt vi och spelade lite kort och njöt av tystnaden och grillade lite granna också. Man kunde ju ha haft det sämre om man säger så. :-)

Nu ska jag fan i mig ta och fixa mig lite pizza.
Men ingen hemkörning har dem idag. Ska man behöva knalla verkligen...
Dagens samhälle, dagens samhälle.
See ya!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0