Dagen efter?

Känner mig ju helt bakfull. Trött och huvudvärk och alldeles seg i kroppen. Enda kruxet är ju att jag inte drack igår. Hmm... Är det så länge sedan nu att min kropp börjar fejka bakfylla? Mycket konstigt hur som helst.
Men gårdagen var ju faktiskt rätt soft. En hel del trevligt folk att prata med, många fyllpajsare att skratta åt, några fina flickor att titta på. ^^
Enda negativa var väl att man inte kunde partaja något. Särskilt ikväll skulle man ju vilja vara med och fira lilla skitkussen. Alltid kul att supa den lille pajsaren under bordet. :-P
Särskilt med tanke på att det är så jävla lätt...
Dagens ros ger vi till killen på tåget som väckte mig på min station så jag inte missade att gå av. Hade ju inte velat åka hela vägen till Kungsängen nu igen. :-D

Säg vad du vill
Postat av: carro

ja det är det faktiskt! vad jobbar du med ?



haha jag har hört om många hypokondriska grejjer, men bakfylla utan alkohol var något nytt ;)

du kanske inte har fått i dig nog med vätska o salter o så, köp resorb på apoteket, det är brustabletter som är jättebra för sånt :)

2008-07-12 @ 19:01:55
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0