Dagens låt... Metallica - Nothing Else Matters

Metallica - Nothing Else Matters

Den är ju egentligen ganska så sönderspelad, men jag har knappt hört den alls senaste tiden så helt plötsligt är den ju bra igen. :-P

Säg vad du vill
Postat av: carro

aah, för den är Riktigt bra, och lär du dig den på gitarr så lovar jag att du får ligga med nästa brud du spelar den för ;)



haha jaa, lite kanske ;) men det är ingen fara, för jag är nog en störra hypokondriker, du förstår att jag hade både bröstcancer o hudcancer, o när jag rökte hade jag lungcancer, så det slutade jag med. ett tag var jag helt säker på att jag hade hepatit också (nää, inte såndär knarkheppa :P)...så lite inbillad bakfylla är en baggis ;) prövade du o käka resorb btw? det är faktiskt riktigt bra mot riktig bakfylla också ;)



vad gör du för jobb för kommunen då? o krogen?

jadu, på helgerna jobbar jag också på krogen, som croupier, plus att jag jobbar 2 dagar i veckan på en videobutik. nu under sommaren har jag dessutom ett 5-veckorsvikariat på ett dagcenter för utvecklingsstörda, skitkul :) annars pluggar jag på universitetet :)

2008-07-13 @ 23:52:54
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0