Feeling hot, hot, hot...

Då var man hemma igen, i hemmets trygga vrå. Där man kan gömma sig från den där läskiga gasbollen som försöker smälta mig. Vad har jag gjort dig för ont? Varför förföljer du mig vareviga dag? Whyyyy?
Elaka illbatting...

Låg och pressade lite på stranden idag, så lite smått värmeslö har han man ju blivit. Knappt så man orkar skriva något i bloggen. Men bara knappt. ^^
Synd bara att man inte har något vettigt att skriva om. Som vanligt. Men det ordnar sig nog, det är ju ändå ingen som vågar läsa vad jag skriver. Åtminstone om man ska gå efter kommentarena. Eller kanske frånvaron av demsamma är mer korrekt. :-P
Men nu tycker jag vi tar och rundar av det här. I alla fall för stunden. Måste få lite mat i mig, och sen försöka göra lite nytta.
Så ha det gott alla små så synes vi.

DAGENS VISDOMSORD

Säg vad du vill
Postat av: anna

svar. det är klart du får lägga upp en länk till min blogg, bara kul ju :)



ja men kent är helt jävla magiska! har sett dem femton gånger nu tror jag och varje gång blir jag sådär härligt lycklig och deprimerad på samma gång hehe



vad lyssnar du på annars då? om du säger att du är en rocker ;)

2008-07-30 @ 17:30:03
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha okej. korn kan jag ta (eller ja jag kan lyssna på en låt utan att bli sinnessjuk iaf). slipknot däremot. jag har aldrig i hela mitt liv sett en sämre konsert än när de var förband till metallica på ullevi hehe. sorry.

2008-07-30 @ 18:52:48
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0