God morgon

Och så var det lördag då. Tra la laa. Vad tusan ska man hitta på idag då. Hade ju hoppats på att få sova ut lite i och med att jag inte kom hem förrän halv 7 i morse, men vad ska man göra... Får ta en liten powernap senare då antar jag.
Fuck vad varmt det var igår då. Man höll ju på att smälta bort. Ska nog börja med isbitar i byxorna.
Undrar om det var värmen som gjorde folk så muppiga igår. Var en hel del bråkiga snorjärsar om man säger så. Man blir lite trött på dem ibland. Kan ni inte hantera alkoholen så sluta drick!

Men men, min kväll var väl godkänd ändå. Gick ju till Patricia efter jobbet, drack ett par öl, snackade lite skit, vann lite pengar på rouletten, och avslutade kvällen med bifteki på Medis. :-P
Helt ok kväll med andra ord...
Hur hade ni själva det då?

Dagens eloge tänkte jag ge till lilla kusin som så duktigt nog lyckades bryta tummen. Det är ju faktiskt rätt synd om han ändå, men liiiite underhållande är det ju. :-P

Nu ska det ätas "frukost" och shit.
See ya!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0