Kelsjuk!

Ja gott folk, då var klockan 10 då. Det betyder snart läggdags för denne lille pöjk.
Men tyvärr måste man ju gå och lägga sig ensam som vanligt. *suck*
Aldrig får man skeda med någon tills man somnar. Kan knappt minnas senast man fick uppleva den ynnesten.  Vilket orättvist samhälle man bor i. Mer kel åt folket! Men framför allt, mer kel åt mig. ^^
Inte bra att bli så här kelsjuk hela tiden. Tänk om det blir för mycket så att man gör något "snedsteg" till slut. :-S
Usch och fy, hemska tanke. Man kan ju inte kela med vem som helst sörru. Åtminstone kan inte jag det. Är ju inte som många andra pojkar antar jag. Och det har man ju fått höra från gång till gång. Har ju till och med fått skäll för att man inte är "billigare". ^^
Kvinnor är allt lite konstiga ibland. Men rackarns söta kan dem små liven vara också. Har jag märkt...

Säg vad du vill
Postat av: Anonym

Oj va du måste vara glömsk lilla pöjk!!! =P

2008-07-22 @ 22:17:54
Postat av: anna

haha nja om du hade haft det så hade du inte haft rammstein och tom jones i bloggen ;)

2008-07-22 @ 22:22:56
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha nähedu där har du fel. han är mest en gammal gubbe.

2008-07-22 @ 22:24:27
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0