Lite trötter

Så därför är det dags för sängen snart. Skulle ju vara bra om man somnade innan midnatt för en gångs skull. ^^
Måste bara säga att Haninge Centrum är fruktansvärt uselt. Det finns en hel del butiker, men ingenting vettigt någonstans. Var ju och letade efter solglasögon och kanske nåt snyggt armbandsur efter jobbet idag, men det fanns verkligen ingenting. Ska man behöva åka in till stan för att få något som kan liknas vid ett bra utbud? Lite besviken måste jag säga. Vissa kanske inte har tid eller ork till att satta sig på tåget in till stan så fort de vill ha något. Många förortscentrum behöver verkligen skärpa till sig. Åtminstone i de södra förorterna, norröver så finns det ju en hel del bra. Blev inget inhandlat över huvud taget, utan istället gick jag till McD och åt lite snabbmat som tröst. ;-)
Ja ja, det var starkt jobbat må jag säga.
Nä, nu ropar sängen.
Sov gott alla små.

P.S. Vad duktig jag var som höll mig från svordomar. Duktig som fan. ;-)

Säg vad du vill
Postat av: melinda

hehe härlig dag, då ska du se bålsta centrum, jävlar vilket utbud.. ;P



godnatt

2008-07-14 @ 23:26:14
URL: http://mellemupp.blogg.se/
Postat av: carro

haha var glad att ni ens har ett McD i eran förort, vi har bara massa pizzerior, och en bosses grill ;)



japp, gitarr är rena rama ligg-garantin, kan du sjunga är det ÄNNU bättre (kan du det inte går det att bjuda på lite mer dricka o sjunga när hennes ögon börjar hänga)...

hahaha resorb är ingen drog, det är bra för kroppen :D



förresten, kolla in min blogg, du har blivit nominerad (i inlägget som heter nominerad ;P)

2008-07-15 @ 02:46:42
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0