Ont i foten

Fan vad ont den där skiten gör ibland. Nåt sorts eksemliknande på insidan av foten. Kliar något fruktansvärt, och så skjuter smärtan genom hela benet ända upp till höften. Riktigt lattjo lajbans må jag säga. :-P
Fy fucken fan säger jag bara!
Men men, det går förhoppningsvis över snart. Och jag har ju varit en duktig pojk och inte kliat nåt, eller nästan inte iaf, så med lite tur så kommer det gå tillbaka lite snart...
Får knapra lite alvedon helt enkelt.
Fast snart är det ju sovdags. Får hoppas man somnar snabbt så man slipper ligga där och tycka synd om sig själv. :-P

Nej gott folk, nu är det dags för sängen.
Så snart jag letat fram dagens låt vill säga...
*poof*
GONE!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0