Sängdags

Uschiamig vad trött man kan vara då. Och av någon anledning så blir jag nästan alltid lite pilsker när jag är det. Fattar inte varför. Någon annan som har någon teori...? Jag menar, det verkar ju inte så där jättesmart av kroppen att bli på det humöret när man är för trött för att orka göra något åt det. ^^
Jaja, spelar ju inte så stor roll direkt. Jag får väl helt enkelt lära mig att leva med det. Men nu bär det av mot sängen för att läsa lite Cliva Barker innan man somnar. Tur att man inte är lättinfluerad, annars så skulle nog alla dessa rysarromaner ge en mardrömmar. :-P
Syns imorgon små barn.
Sov gott!

Säg vad du vill
Postat av: Naim

trevlig blogg :) du får gärna kolla in min då o då

2008-07-17 @ 15:16:15
URL: http://www.murseli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0