Söndag

Usch och fy säger jag bara. Nu är helgen snart slut och den grå vardagen är åter över oss. Om ändå vardagarna kunde rusa förbi lika snabbt som helgerna... Och inget skojsigt alls gjorde man heller. Shoppade lite, jobbade lite, slappade mycket, men inte ens en endaste liten öl fick man i sig. Måste nog till läkaren och kolla vad som är fel. ;-)
Men det tar vi igen nästa helg. Då ska det lekas med Jimmie igen. Och då vet ju alla att alkoholnivån har en tendens att ligga tämligen högt... har jag hört. ^^

Fast det var lite halvtrevligt att jobba igår. Många trevliga och pratglada gäster, och lite extra pengar är ju aldrig fel. Till och med lite dricks blev det. ;-)
Lite smolk i bägaren blev det väl senare framåt natten. Finns ju tyvärr allt för gott om griniga människor, men allt kan ju inte vara perfekt varje kväll. :-P
Fast nattbussen hem var lite rolig. Skulle ju egentligen till båten och ta ett par öl efter jobbet men hade tyvärr glömt vip-kortet så fick snällt åka hem med fyllebussen. Men det var ju tur det, annars hade jag ju missat massa skoj. En aningens överförfriskad liten pojke på ca 20 år satt och blygraggade på en flicka. Mycket roligt kom ur den pojkens mun må jag säga, och ett och annat fick man "lära" sig om regnbågar dessutom. ^^
Kort sagt: dagens ungdom vet ju verkligen inte hur man raggar. ;-)
Det var bättre förr go' vänner, det var bättre förr...

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0