*suck*

Vill inte jobba ikväll. Vill bara ligga hemma och tycka synd om mig själv. Blev helt plötsligt alldeles nedstämd och deprimerad. *suck*
Inget roligt att känna sig så ensam. Om man bara hade någon som kunde vara där för en. Det skulle ju verkligen inte sitta fel. Är ju rackarns länge sedan nu. Ända sedan 21:a april om jag inte minns fel...
Man blir ju så avundsjuk på alla par man ser som är så där underbart snuffsiga mot varandra. Jag vill ju också jue. Dumma sommar som gör en så kärlekskrank. Snyft och buhu säger jag bara.
Och nu måste jag snart åka till jobbet.
Suck... Dubbel-suck...

Säg vad du vill
Postat av: carro

ååh, jag vill inte heller jobba, ska vi tycka synd om varandrA? :P

2008-07-12 @ 13:30:28
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0