Suntag

Jävlar i mig vad seg man är idag då. Stel som satan i hela kroppen. Känns ju som man stelopererat varenda led man har. :-P
Man börjar visst bli ordentligt gammal nu. En fot i graven och såna saker. Men men, det var ju bara en tidsfråga. Passar ju bättre med det grå håret då. ;-)
Men jag lyckades få mig ett par öl igår i varje fall. Så man ska väl inte klaga allt för mycket. Fast det hade ju varit riktigt najs att haft möjlighet att parta tillsammans med Robin och pojkarna. Men jag får ta igen det nästa helg istället.
Idag vete tusan vad man ska hitta på. Rätt fint väder måste man ju tillstå, men tyvärr ingen ork att göra något vettigt med det. Så det blir väl sitta lite på balkongen och bättra på brännan. Om inte någon kommer med ett bättre förslag förstås... *vink, vink* ;-)

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0