Tjihoo! Helg! =D

Äntligen var denna arbetsvecka över. Me like! Nu ska det partajas och grejer sörru...
Medusa is the shit! Vi synes där mañana. Ska vi se vilka som kommer dit. Mmhm, jag är ölsugen om du inte hade märkt det. :-P
Fan vad duktig jag var igår då. Skulle bara ta en liten tupplur, men tydligen så lyckades man stänga av alarmet så jag vaknade inte förrän 2 på natten. Duktig Daniel. Så lyckades ju inte somna om förrän efter 5 någon gång, och då blev det ju helt omöjligt att komma upp när jag skulle. Kom en halvtimme försent. Fy på mig. Fyyyy...
Men men, det gjorde nog inte så mycket. Chefen var glad ändå.
Nä, nu ska jag titta lite på Weakest Link och skratta åt dumma människor som inte kan någonting om någonting, medan jag väntar på att få veta när öl ska serveras. ^^

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0