Onsdag nu igen

Idag är det lill-lördag. Bara så ni vet alltså... :-P
Halva veckan förbi. Mer än halva till och med. Var lite sugen på att gå ut och ta en öl eller två ikväll, det var ju rätt länge sedan nu. Men när jag väl kom hem så var jag så fucken seg att jag övergav alla sådana planer. Och naturligtvis ringer Crickan då och vill ut och ta några bira. Då var det ju alldeles för sent. Man måste ju ha tajming förstår du väl. ;-)
Men det blir en vanlig vardagskväll; lite dator, lite tv, lite soft, kanske någon film eller nåt sånt. Men det är ju inte fy skam det. Dessutom så sparar man ju lite pengar. Och pengar är ju alltid trevligt att ha.
Beställt ny mobil från Webhallen idag också. Ska bli fucken najs att få den. Förhoppningsvis så har den kommit in innan helgen så jag kan åka och hämta den. Börjar ju bli aningens trött på den gamla mupptelefon jag har nu...
Men men, den kommer väl när den kommer. Hur som helst så betyder det ju att man åtminstone har något att se fram emot. :-)
Man ska ju vara glad för det lilla man kan. ^^

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0