Kvällstråk

När fan blir det helg?!? Så man kan bara softa och ta det lugnt... och så jobba lite förstås...
Idag är jag allmänt bitter. Antar att det är sömnbristen som börjar göra sig påmind. Var inte ett skit att göra på jobbet och då blir man ju ännu segare. Tråkigaste som finns är ju att inte ha något alls att göra. Lite lagom mycket jobb ska det ju vara, annars sniglar sig ju tiden fram.
Dagens eloge går ju annars till muppen på jobbet som söp till lite på lunchen. Bra jobbat. Verkligen. Jag menar det. Stabilt som fan må jag säga.
Fan, nu är det snart dags att börja skriva lite på allvar. Det har ju perkulerat tillräckligt länge nu om man säger så. Bara man kommer igång så rullar det ju mer eller mindre på av sig självt. Mmm, det ska vi fan i mig ta och göra. Då har jag något att göra i helgen i alla fall...
Ja ja, snart är det väl dags att dra sig mot sängen. Imorgon blir det tokmycket att göra tydligen. Stor fet suck... Så kan det ju vara bra att få sig lite extra sömn för en gångs skull.
Så sov gott alla små.
Puss och kram och nyp i stjärten...


Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0