Väntar på solen...

Ja, jag vet att det finns sol utomhus. Men nu väntar jag att solen ska behaga krypa runt hörnet och sprida sitt värmande sken över min balkong. I villervallan så glömde jag bort att balkongen ligger i skugga fram tills typ halv 5 på eftermiddagen. Det är ju inte lätt att minnas allt när hjärnan nästan har smält... :-P
Men vad ska man göra då medan man väntar? Hmm... Ett riktigt litet dilemma må jag säga. Har ju inget intressant att säga ändå antar jag, så jag kan ju helt enkelt babbla på utan att det märks någon som helst skillnad. ^^
Men nu är det inte så rackarns långt kvar till helgen ändå. Så berätta nu gott folk, vad ska ni hitta på nu på fredag och lördag?
Själv ska jag jobba. Både fredag och lördag kväll. Tjihooo! Och samma sak nästa helg. Dubbelt tjihooo!
Men jag klagar inte egentligen. Man sparar ju in en hel del pengar när man inte går ut. Särskilt om man är så förtjust i öl som jag är. :-P

Säg vad du vill
Postat av: anna

åker hem till göteborg imorrn sen blir det konsert på fredag och fest hela helgen :)

2008-07-23 @ 16:29:18
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0