Varmt!

Så då var man nyss hemkommen efter jobb. Fy bubblan vad varmt det var idag. Man svettades ju som en liten gris natten innan julafton. :-P
Kunde ju knappt göra någonting på förmiddagen för att det var så hiskeligt hett. Kan ju kanske även ha något att göra med att jag inte hann käka någon frukost på grund av lite väl idogt snoozande på morgonen, men nog ska solen ha sig sin lilla känga den också. Det kan ju inte bara vara mitt eget fel. ;-)
Fast nu ska man ju inte klaga allt för mycket på värmen. Det är ju faktiskt riktigt trevligt. Jag menar, hellre det här än hagel och minusgrader. Jag får väl helt enkelt börja med shorts på jobbet, även om det lär resultera i ett antal sår och blåmärken på benen tack vare min legendariska klumpighet. ^^
Nä, nu måste det duschas, och kallt också kan jag tillstå. Men var inte oroliga, jag återkommer snart nog med nya inlägg om ingenting vettigt alls. :-P
Ta-ta.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0