Vill också parta

Usch vad klockan går fort. Ska man ju gå om typ en och en halv timme... Känner mig ju inte så där jätteladdad om man säger så. Alla, och då menar jag verkligen ALLA, ska ju ut och festa ikväll verkar det som. Lilla Daniel blir ju alldeles avundsjuk. :-P
Men men, jag får väl min "hämnd" imorgon bitti, när jag slipper huvudvärk och ångest och har pengar kvar på kontot. ;-)
Ska bli kul att se om det är några polers som tänker ramla in på Medusa sen ikväll. Jag behöver ju någon som är snäll och håller mig sällskap. ^^
Så ni som kanske är någonstans i närheten kan ju i varje fall poppa förbi och säga hej... Jag bjuder på inträde, garderob och en öl. ;-)

Nu bär det av till duschen. För att duscha. Oväntat nog...
Ta-ta.

Säg vad du vill
Postat av: melinda

ja, medusa kanske man testar nån kväll, se om de är nåt som är värt o gå på ;P



ha en kul kväll iqaf ;P

2008-07-25 @ 20:16:40
URL: http://mellemupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0