Ensamt i natten

Då har det hunnit bli onsdag då. Vilket innebär att det bara är 3 dagar kvar tills EM börjar. Nä då, jag är inte alls tjatig. ;-)
Inatt blir det en "all-nighter" igen. Tur att det finns en del att se på tv då. Just nu så slötittar jag lite på Aliens. Fortfarande fett bra, trots att man sett den typ 20 gånger och trots att den är över 20 år gammal. :-D
Ripley kicks ass helt enkelt!

Nu har jag äntligen fixat iordning mina ansökningar till plugg. Får hoppas man kommer in. Tyvärr så kan det dröja ända till mitten av augusti innan man får veta. Skulle ju faktiskt vara bra att vet liiiiite tidigare än så. :-P
Men what the fuck, allt ordnar sig alltid till slut.
Det tänker i varje fall jag tro stenhårt på. :-P

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0